tirsdag den 8. februar 2011
mandag den 7. februar 2011
Keyhanger
Så fik jeg også lavet en personlig keyhanger til Naia Sofie.

søndag den 2. januar 2011
2011
Så kom det nye år igang.
Tak til alle for det forgangne år.
Et år med op og nedture. Heldigvis flest opturer.
Året 2010 startede med den sædvanlige travlhed et nyt år bringer. Sneen dækkede stadig det meste af landskabet.
Jeg havde to nytårskoncerter i januar med koret.
Naia Sofie var for første gang med i Gjessø skoles skolekomedie. De spillede skatteøen og NS havde en mindre rolle som grøn ost i ostesangen.
Nicoline blev 3 år og holdte den sidste fødselsdag for dagplejegruppen. Stort set samme dag forsvandt sneen efter tre måneder!!!
Foråret kom, men det gjorde informationerne om Silkeborgkommunes store besparelser også. Jeg var så blandt de 40 lærer der skulle spares væk. Det var ikke sjovt at få den besked efter at have været på Funder skole i 8 år og samtidig også være meget glad for min arbejdsplads. Efter 14 dage var jeg så heldig at blive ansat på Engesvang skole. En stilling jeg selv havde søgt. Det hjalp på humøret.
Sommeren kom og det gjorde afskeden med Funder skole også.
Sommerferien blev for en gang skyld holdt i DK. Vi var en uge i Jesperhus og 1 uge på Djursland. Efter en lang sommerferie startede Naia Sofie i 1. klasse, Nicoline startede i børnehave, jeg startede på Engesvang skole og Per på Virklund skole med indskolingsbørn. Nicoline glædede sig rigtig meget til at skulle i børnehave og var bare så klar. Hun fik en god start og er stadig glad for at være der.
Efteråret kom og gik uden de store ting. Pigerne vokser og bliver store og frække.
Vi havde skolehjem samtale med NS to nye lærer for første gang. Der var kun ros til NS.
December kom og det gjorde nisserne også. Tænk hver eneste dag kom de med små gaver til pigerne. NS havde også fødselsdag og blev nu 7 år.
Jul og nytår blev holdt herhjemme.
onsdag den 22. december 2010
Cykel
Så er Naia Sofie blevet så stor at hun skal have ny cykel. Den fik hun i fødselsdagsgave af mor og far. Vi har i dag d. 21/12-10 været ude og købe den. Den er super flot. For første gang er det med gear. Hele tre af slagsen.

torsdag den 2. december 2010
Vinter Nov/Dec 2010
Så skal jeg da lige love for at vinteren er kommet for at blive. Hver dag har det sneet den sidste 1½ uge. Det er smukt........men ikke særlig sjovt når man skal afsted hver morgen og ud at køre på de små veje.






Lidt billeder fra haven og huset.






søndag den 19. september 2010
Legehus
Så har vi endeligt fundet det legehus vi gerne vil give pigerne. En hyggelig pensionist laver trælegehuse til en meget fornuftig pris. Nu skal vi så bare hente det i efterårsferien.

søndag den 1. august 2010
Sommerferie 2010
Så er sommerferien 2010 ved at gå på hæld. Om tre dage starter Nicoline i børnehave og hun glæder sig rigtig meget. Naia Sofie skal starte i SFO og om en uge i 1. klasse. Hun glæder sig også til at se sine kammerater igen.
Ferien i år foregik i Danmark. Vi startede med 1 uge på Jesperhus Camping. Det var et godt sted at være. Kan varmt anbefales. Så var vi lidt hjemme for at tage 6 dage på Gjerrild Camping på djursland. Også en dejlig campingplads. Vi havde lånt min far og Leas campingvogn. Ferien sluttede med 3 dejlige dage i Malmø, hvor vi besøgte Bodil, Martin, kusine Emma og fætter Kalle.
Abonner på:
Opslag (Atom)


