søndag den 29. april 2012

Weekend

Har været i haven det meste af weekenden, for at få bugt med en helt masse efeu. Vi har et meget stort bed som er ved at blive "spist" af efeu. Og nu er det nok. Så min P har fældet træ, fjernet buske og gravet. Jeg har pillet og hevet og pillet og hevet i en uendelighed. Det er rødder jeg her snakker om. Hold da op hvor er sådan en plante genstridig. Har ikke fået taget nogle billeder af arbejdet. Men vi er nu heller ikke færdige endnu.

Undervejs skulle vi have flyttet en stor rabarberplante. Det lykkedes og der blev lige taget lidt stængler af som jeg nu har bagt en rabarberkage af.





Mums glæder mig til at smage.

4 kommentarer:

  1. Mmm, så er det altså snart sommer! ;o)

    Kan godt forstå hvis fingrene er ømme - god arbejdslyst med resten.

    Kh. Pia

    SvarSlet
  2. Øj, rabarber er nok det jeg mangler allermest i min have og det slår mig hver eneste forsommer... Håber tærten smagte... Den ser rigtig lækker ud

    SvarSlet
  3. Åhr, jeg elsker rabarber(kage!)

    SvarSlet
  4. Det var godt at du lige fik præciseret, hvad du pillede på ;-)) Og mmmmm, hvor ser den god ud, den kage!! Knus!

    SvarSlet